KennisMeester als CliëntenKennisPortaal!

Voor de advocatuur wordt het steeds belangrijker om het contact met een cliënt warm te houden en altijd op de hoogte te zijn van elkaars situatie. Op deze manier kan er al vaak proactief problemen worden opgelost. Een interactief kennisportaal voor cliënten biedt hiervoor een uitkomst.

KennisMeester wordt nu ook steeds vaker ingericht en ingezet als interactief cliëntenportaal. Kantoren kunnen eenvoudig belangrijke documenten als de laatste jurisprudentie, relevant nieuws, blogs, publicaties en modellen klaarzetten voor de cliënt. Ook bieden wij een functie aan waarmee de cliënt altijd op de hoogte gehouden kan worden over welke contracten er binnenkort aflopen. En wordt er binnenkort een seminar georganiseerd? Cliënten kunnen zich via het kennisportaal gelijk aanmelden.

Het interactieve gedeelte van het portaal komt terug in het prikbord. De advocaten kunnen efficiënt met de cliënt communiceren en, andersom, de cliënt kan de advocaat altijd bereiken met vragen en opmerkingen.

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw kantoor? Wij horen het graag.